Retour- en omruilbeleid

SOKKENFOTO streeft ernaar een uitstekende klantenservice en tevredenheid te behouden, inclusief een garantie voor elk product zoals beschreven op onze Sites en Apps. Controleer eerst onze Gebruiksvoorwaarden zorgvuldig en bestel alleen als dit beleid voor u acceptabel is.

Houd er rekening mee dat voor op bestelling gemaakte gepersonaliseerde producten we uw producten mogelijk niet kunnen annuleren of wijzigen nadat deze in productie zijn genomen.Dit zou betekenen dat het maatwerk is begonnen.Om het te annuleren of te wijzigen, betekent dit dat u aangepaste kosten in rekening brengt op basis van 30% van de verkoopprijs van het product, omdat het artikel op bestelling is gemaakt en niet langer als nieuw kan worden verkocht.Aanpassingskosten omvatten vaak de gebruikte grondstof, menselijke kosten en de administratiekosten.

Maat-, foto- en adreswijzigingen
Als je het artikel wilt retourneren en ruilen, neem dan contact met ons op (cscustomgiftsnl@gmail.com), we moeten controleren of het in productie is of niet.Stuur ons een e-mail met uw ordernummer in de onderwerpregel en eventuele wijzigingen in de body.We nemen zo snel mogelijk contact met je op en zorgen ervoor dat het gebeurt!
Ons gepersonaliseerde artikel kan niet worden geretourneerd, tenzij het defect of beschadigd is.
Terugbetaling Gevallen:
1. Verkeerde bestelling geleverd

U kunt binnen 5 werkdagen na de leveringsdatum opnieuw in aanmerking komen om uw oorspronkelijke bestelling opnieuw te verzenden of een gelijkwaardige nieuwe bestelling te plaatsen in plaats van onjuist.Neem eerst contact op met ons supportteam via cscustomgiftsnl@gmail.comom alle details en de gewenste optie te bespreken.

2. Bestelling is beschadigd
U komt in aanmerking voor 10% korting op uw volgende bestelling als de bestelling beschadigd aankomt.Neem dan contact op met ons supportteam via cscustomgiftsnl@gmail.com en stuur ons de foto's van beschadigde tegels.

3. Gedeeltelijke terugbetalingen
Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent met uw aankoop, maar het artikel toch wilt houden,u kunt bij ons een korting bedingen voor uw volgende bestelling voor een bedrag dat voor beide partijen aanvaardbaar is.Houd er rekening mee dat hoewel u in de toekomst een korting kunt aanvragen,we zijn niet verplicht om er een te verstrekken en,afhankelijk van uw reden voor het verzoek,geeft er misschien de voorkeur aan dat u het artikel retourneert voor een volledige terugbetaling.

(De klant is verantwoordelijk voor de verzendkosten van de retourzending en de verzendkosten voor vervangende verzendkosten. Sokkenfoto vergoedt geen verzendkosten.)
Als je terugkomt, stuur dan een e-mail om het adres via de klantenservice te krijgen.

Hoe een terugbetaling starten?
Neem dan contact met ons op via cscustomgiftsnl@gmail.comen beschrijf je probleem met de bestelling.Voeg de nodige foto's toe om uw claims te bevestigen.
E-MAIL:cscustomgiftsnl@gmail.com